fredag 14. januar 2011

My favorite things

Jeg har testa stjernedies fra My favorite things. Denne diesen kutter fem stjerner, med mange kombinasjonsmuligheter.
På denne LOen har jeg plassert stjernene oppe i høyre hjørne, kombinert på litt forskjellig vis. Stjernene er kjempefine, og passer godt både på layouter og kort.
Ellers på LOèn har jeg brukt mønsterark fra Bo Bunny, stempler fra Det lille ekstra, alpha fra Carolees creations, Tim Holtz rosett-dies.



Jeg har også fått prøve stempel fra My favorite things.
De har ei plate med “sjokoladetekster” som passer perfekt når man skal dekorere små sjokoladeoverraskelser. Her har jeg dekorert ei toffifee-eske og brukt en tekst jeg falt helt for.
Ellers på eska har jeg brukt ark fra papirdesign, scallop punch, blomster og pynt fra bl.a. Prima og Kort og godt.


Laget for "de kreative" på scrapping.no

2 kommentarer:

Alhana sa...

For en stilig og fargerik LO.
Flott pyntet og stjerne diesen så veldig kjekk ut.
Nydelig pyntet toffifeeske også :)
Ha ei fin helg.

unni's scrappeboble sa...

WOW kor frisk,fargerik og stilig LO da. Kjempeflott oppsett :D
Eska var no nyyyydelig :D