torsdag 31. juli 2014

Tilda with fantasy flower

Heisann.
Jeg har ikke vært noe flink til å oppdatere bloggen min den siste tiden, men her kommer det en del innlegg... (kopiert fra scrapomaniabloggen)
Til å forme kortet har jeg brukt en lifestyle dies med avrunda hjørner. 
Pynten er litt diverse som jeg har kjøpt i butikken på moa.
Jeg har brukt en ny spellbinderdies for å trykke ut motivet -Nestabilities decorative elements dies-labels 34.

Den lekre rosa fjæra er spellbinders shapeabilities dies-feathers. Her er det seks forskjellige fjær i pakken. På pynten har jeg brukt litt stickles.

Motivet er Magnolia -Tilda with fantasy flower som jeg har malt med distress reink og distress markers.
Jeg bruker ofte reink på hud og hår og markers på resten, det har jeg gjort her.
Rundt motivet har jeg smeltet litt frantage.

Ingen kommentarer: