torsdag 31. juli 2014

The greatest life

Her har jeg brukt mønsterarket KaiserCraft -Kaleidoscope -Decoupage, da dette passet så godt med fargene i bildet. Blomstene jeg har brukt er hvite primablomster som jeg sprayet med Color bloom i forskjellige farger. De sprayene er bare helt fantastiske! Supre farger med lekkert shimmer!

Den skjønne engelen til høyre i bildet er Prima -resin icon -white fairies. Jeg har malt litt over den med Silks acrylic glace -irrisistible splendor. De silks-produkta er bare helt fantastiske!! Butikken har allerede bestilt inn mer, etter at mange ble helt hekta i helga! (blant annet jeg...) Den typen jeg har brukt her ser egentlig helt hvit ut i krukkene, men fargen kommer frem når du bruker den -spesielt på svart bakgrunn er de bare så utrolig lekre!
Jeg har brukt litt osteklut innimellom annen pynt.

På bakgrunnen har jeg brukt Prima Elementals stencil 12*12 -halftone, og hatt på distress ink -Black soot ved hjelp av Tim holtz blending tool.
Bare spør om du lurer på noe.

Ingen kommentarer: