onsdag 23. oktober 2013

Julekort med magnoliamotiv

Mens jeg venter spent på at de nye julestempela fra Magnolia skal komme inn i butikken, så fortsetter jeg å kose meg med tidligere julekolleksjoner.
Jeg har satt sammen de to stempela Christmas Story - Tilda In The Forest og Winter Background Cling Stamp Night til dette motivet.

Jeg har brukt go kreate dies til formen på kortet.
De grønne trærne eMagnolia A Christmas Story Dies - Slender Firs, med et lag mod podge.

Motivet har jeg tusjet/malt med distress markers. I tillegg har jeg hatt på litt mod podge og litt frantage embossing i kantene og rundt om på kortet ellers.

Jeg har hatt UTEE på fuglene.
Tekststempelet er fra denne Kort og godt-plata.

Mønsterpapira jeg har brukt på dette kortet er Wintertime-serien til Pion design

Ingen kommentarer: