fredag 1. februar 2013

Er jeg tøff nå?

Åååh, jeg bare elsker tøffe mønsterpapir! 
Se på den lekre bakgrunnen her fra KaiserCraft. Jeg bare elsker slike ark! Scrapomania har fått inn flere slike ark fra KaiserCraft som det er verdt å ta en titt på. Du finner dem her. "Tøff" har jeg skrevet på et mønsterark og så klipt ut. Tannhjula er spellbinders. 
Steinmuren er et stoffstykke jeg har sydd på. 
Ellers har jeg stempla på bakgrunnen og sydd rundt kantene.

Legg gjerne igjen en kommentar.
God helg! :)

3 kommentarer:

Ann Kari sa...

Rå stilig, du er en stor inspirasjons kilde Rannveig!!! Gleder meg til og mase mere på deg om råd tips osv osv... Mentor!!! ;)

Kristin sa...

Kjempekul Rannveig!!! Måtte bli disse papirene, du er superflink:) Kaisercraft har mye flott og selv om jeg fortsatt tenker at jeg har mye fra før som bør brukes så vips ble det med en pose fra Scrapomania:))))) God helg og klem fra Kristin

Marthe sa...

Knallstilig!! Og det mønsterarket var skikkelig tøft ja! Digger stilen din!

Ha ei riktig god helg :-)