lørdag 5. januar 2013

Godt nytt år! :)

Ja, nå er desember og jula over, så endelig er det tid til litt scrapping igjen.
Her har jeg scrappet et bilde jeg tok av Martine i høst. 

Mønsterarka er fra Papirdesign.

Her har jeg brukt stempela "a little bit washi" fra unity stamp company. Noen av taperemsene er stemplet med farget stempelpute og embosset med clear embossingpulver.

Tittelen er trykket ut i alfabetdies fra die-namics og embosset med clear emborringpulver.

Treet er chipboard fra dusty attic. Jeg har limt på papir fra papir design.

Alt som jeg har brukt på LOen finner du i butikken Scrapomania på Blindheimsenteret.

3 kommentarer:

Marita h sa...

Åååå så fin!

Marita h sa...

Åååå så fin!

marit sa...

Tøff lo! Digger hvordan du har fått steinmuren bak, og treet litt over bildet.. Skiller seg ut denne loen! Tøff!
Ha en fin fin søndag:)