søndag 3. april 2011

Jeg har vært på treff :)

Denne helga har det vært treff i Spjelkavika. Ca 90 kreative damer var samlet denne gangen også.
Jeg var med fredag og lørdag, og i løpet av de dagene ble det laget seks LO`er.
Her kommer de to første:

På denne første layouten har jeg brukt en sjablong og distressink for å lage mursteinsbakgrunnen. Jeg har brukt kantskraper rundt kantene og sydd den fast i svart bazzil.
Ramma rundt bildet er fra prima.
Stempelet i hjørnet er fra det lille ekstra.


Det svarte "sølet" er rub ons fra Hambly.
Bokstavene i "Daniel" har jeg tegnet for hånd på oransj bazzil, limt på svart bazzil og klipt rundt.



Denne superenkle LO`en er laget av transparent fra Hambly, med hvit bazzil bak.
Bokstavene i tittelen er laget "frihand", og svertet med svart distress ink. 

Flere layouter fra helga kommer....

5 kommentarer:

Tone K. sa...

wow....så tøffe !!! Knallfine altså !!! :o)
Jeg digger de store orange bokstavene dine i Daniel. Et herlig navn også ;o) (min heter det samme...hihi)
Men du....hvilken hvit penn bruker du ? Den ser så utfyllende og god ut.

Ha en fortsatt fin søndag :o)

Janne-Lise sa...

Herre Kong Sverre - Denne var utrolig herlig Rannveig - helt suveren.

God søndagskveld - jeg skal kose meg litt til i bloggen din :)
klem

unni's scrappeboble sa...

Heisan :D Skikkelig suuuupre LOer du lagde i helga da Ranveig, fantastiske :D Du har jammen scrappet mange LOer du, he,he
Lurer på en ting, mursteinsbakgrunnen du brukte på den andre bakgrunnen som du stilte ut med mindre mursteina, er det stempel, elller ? Steike stiiiilig :D

Idun // Breidablikk sa...

sååå misunnelig på dej som fekk vør på treff! ;) hihi

knallkul "Daniel"-LO! Alle detalja passa perfekt sammen. Spesielt tittelen!
Gleda mej til å sjå resten av LOane fra helga! :)

Victoria Hide sa...

Wooow... knall tøffe LO`er du har laget her da :) var kjempe stilig dei store orange bokstavene i Daniel, likte det skikkelig godt :)

Klem :)