fredag 11. mars 2011

Studio Calico

Jeg kan på det varmeste anbefale kit fra Studio Calico. Disse inneholder papir, pynt, bånd, alfabet, journaling cards, evt stempel og annen pynt, alt du trenger til å lage flere kort eller layouter.
Synes du det høres spennende ut? Ta en titt på nettsiden deres for å se eksempel på tidligere månedskit.
Jeg har laget noen LO`er.

Alt jeg har brukt på denne LOen, unntatt hyssingen rundt, var å finne i pakken. Bokstavene i tittelen er egentlig helt lyse, men jeg svertet dem litt for at de skulle vise bedre mot bakgrunnen.

Her er alt bortsett fra de små gule bokstavene og den svarte kartongen fra pakken.

Laget for De Kreative på scrapping.no

2 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Kjempefine LOèr igjen fra deg Rannveig. Er helt imponert over hvor produktiv du er.... Er ganske misunnelig her jeg sitter ja:)

Gleder meg til å stikke innom treffet og se deg en av dagene - blir ikke treff på meg i år, men innom og se skal jeg .)

God helg til deg og dine
klem Janne-Lise

Inger sa...

Så deilige farger du!!
Kjekt når du holder bildet i fokus;)
Alltid perfekt pynt hos deg:)))