fredag 4. september 2009

Divaoppgaver august

Her er divaoppgavene mine fra august. Legg gjerne igjen en kommentar :) Og bare spør om det er noe du lurer på.

Skisseoppgave. Her har jeg scrappet et bilde av sjarmtrolla Live og Lars, som jeg er så heldig å være tante til. Papir fra Webster`s pages og alfa fra american crafts.
Liftoppgave. Daniel og pappa`n løp om kapp :) Litt slitsomt i sommervarmen ;)

Temaoppgave. Tema: ferie. Trond og Daniel tok toget fra Vikhammer til Trondheim. Ikke lange stykket, men kjempestas å få kjøre tog for første gang. Papir fra graphic 45 og chip stickers fra basicgrey.

Fargeoppgave. Her var Matheo på besøk hos oss noen timer. Kjempestas! Papir og alfa fra sassafras Lass, som er en favoritt her i heimen.

Her skulle vi ha med minst tre bånd. Bildet ble tatt i barnehagen våren -09.

4 kommentarer:

Danielsmamma sa...

Kjempe flotte LOer! Jeg likte veeeldig godt den tog Loen (har forresten samme togarket selv, men ingen togbilder..) og den med bilde fra bhg! Har ikke fått scrappa så mye den siste uken jeg, men det blir vel tid når ting roer seg!
Synest det hørtes kjempe gøy ut å ha en scrappekveld her, jeg lager oreo kake og greier, vi får kanskje pressa oss inn på kjøkkenbordet, det kan jo bli ganske langt! Vi får se om jeg får det til en dag! :)

Danielsmamma sa...

Daniel på brett blir bra scrapping vet du! ;) Var ikke store farta han hadde, så jeg var ikke bekymret akkurat. Jeg er muligens immun mot sånt etter å ha fostret opp Sebastian! hehe!

anne marie sa...

Så moro å se diva-oppgavene dine,de var kjempefine:) Sjarmtroll og vaffelkos var noen av de Loene jeg likte aller best:)

ninabakke sa...

Så skjønne LOer!

Masse flotte bilder på de også